כל מה שבית צריך – חנות כלי בית בירושלים

בית זה לא רק קירות, גג ורצפה. מה שעושה בית לביתי זה בעיקר מה שהוא מכיל בתוכו, מבחינת חום, אהבה, ריהוט ואקססוריז. ישנה אמרה בריטית ידועה של ויליאם מוריס שאמר “אל תכניס לביתך דבר שאינך יודע עליו שהוא שימושי, או מאמין שהוא יפה” והדרך ליישם זאת היא באמצעות ביקור בחנות כלי בית בירושלים.

בביקור בבתים שונים ובמעבר בין החדרים, ניתן לראות שבכל בית נדרשים כמעט אותם פריטים, מה שמשתנה זה בעיקר הטעם העיצובי, הסטייל והשיק. אחד החדרים המובילים בכל בית הוא המטבח, אז מה כל בית צריך במטבח? אספנו עבורכם את הציוד ההכרחי.

בישול:

על מנת לבשל אוכל משובח ולהכניס ‘ריחות של בית’ לחלל המטבח והמגורים, מומלץ מאוד להתאבזר בציוד בישול איכותי.  מדובר על סירים ומחבתות בגדלים שונים וטכנולוגיות מגוונות המסייעים להכין אוכל מהאגדות.
מוצרים כגון סירי ארקוסטיל (Arcosteel המותג הבינ”ל המוביל, סירים מחבתות של סולתם האיכותית, סירי Tefal ועוד שלל מותגים מובילים המייצרים כלי בישול מגוונים בעלי איכות ללא פשרות, עשויים מחומרי חומרי גלם איכותיים, ומיוצרים בתהליכי ייצור מבוקרים ואיכותיים תוך עמידה בתקנים מחמירים.
אין מטבח שלם ללא סיר בישול איטי, הסיר החשמלי אשר מאפשר בישול איטי מפוקח, של תבשילים ומאכלים הדורשים בישול ארוך. אליו מצטרף חברו סיר הגריל החשמלי שאף הוא מספק איכות וטעם עם מינימום עבודה. בשני הסירים הללו השימוש קל פשוט ונוח.

אכילה:

על מנת להעניק לסועדים חוויה אמיתית, מעבר לפעולת האכילה, מומלץ לרכוש סכום וכלי הגשה איכותיים ובנוסף מערכות אוכל מעוצבות בטעם האישי. ללא ספק ההנאה מהאוכל מתחילה כבר בנראות ובצלחות שלו, כאשר המזון מוגש על כלים יפים ואיכותיים האוכל בהחלט טעים יותר והחוויה הקולינרית שלמה.
דוגמה לאיכות בלתי מתפשרת היא צלחות המותג קורנינג. מדובר על הצלחות החזקות בעולם, הם מגיעות בשלל עיצובים, דגמים וצבעים. ניתן להשתמש בהן במדיח כלים ללא סכנה, אין שחיקה של העיטורים ואין פגיעה בברק הייחודי של הזכוכית. בשל העמידות הגבוהה בכל טמפרטורה ניתן להשתמש בבטחה במיקרוגל ובתנור. . ניתן למצוא סט צלחות או בודדות, במגוון רחב של צורות ועיצובים, יש עגולות, מרובעות, צלחות מרק או צלוחיות, החל מהמראה הקלאסי, דרך עיטורים מודרניים מלאי שיק, או כאלה עדינים בעלי מראה וינטג’ מדליק.

אך, לא רק הצלחות מעוררות תאבון, אלא גם סט הסכו”ם עמו אוכלים. קיים שפע עצום של אפשרויות ומומלץ לרכוש את מה שמתאים לסגנון ההגשה ולמזון. גם כאן לשילוב בין מראה לאיכות יש יתרון ולסכיני שף יש עדיפות ברורה.

אחסון:

כל ארוחה טובה ואיכותית מסתיימת עם הרבה מאוד שאריות. על מנת לאחסן את מה שנותר או לחלק לבני המשפחה והסועדים שייקחו עמם, מומלץ לרכוש קופסאות איכותיות השומרות על המזון ובעיקר על הטריות. קופסאות של מותגים מובילים.
קופסאות וכלי שימור בגדלים שונים, עגולים או מלבניים, עמוקים או רחבים לכל סוגי המאכלים והנוזלים. והכל עם מכסה סגור בצורה מיטבית, ללא סכנה לנזילות בעת ההתניידות.


גאדג’טים למטבח:

אין מטבח או בשלן שמכבד את עצמו, ללא שלל גאדג’טים ואקססוריז מדליקים. זה מתחיל במוצרים שמסייעים לעבודת הבישול והאפיה, כגון מגרדות בכל מיני גדלים, פומפיות רב שימושיות, מכונות להכנת פסטה ביתית, מכשיר ידני לסחיטת מיצים, נפה חשמלית, קולפנים ופורסנים, בשלל גדלים וצורות ועוד וממשיך בשלל מוצרים שלא בהכרח צריך אבל הם ללא ספק משדרגים כל בישול וכל אירוח.

לסיכום
בלויזון מרקט חנות כלי בית המובילה בירושלים ניתן לשדרג את הבית והמטבח במוצרים איכותיים שחיי המדף שלהם ארוכים למרות השימוש הרב בהם

בודום Bodum

מותג על שנוסד בנדמרק בשנת 1944. מוצרי בודום נמכרים במדינות רבות בעולם. מתחילת דרכם ועד היום בודום מייצרים את המוצרים הפונקציונאליים ביותר למטבח תוך שימת דגש על איכות ללא פשרות, כאשר ההתמחות הבולטת של המותג הוא עולם הקפה והתה. החברה שמה דגש על עיצוב ופונקציונליות תוך שמירה על עקרונות של קיימות. עם השנים מגוון המוצרים גדל והתרחב לתחום חליטות תה ואביזרים משלימים למטבח.

אקו EKO

חברת EKO יצרנית הנירוסטה משווקת את מוצריה במעל ל100 מדינות ברחבי העולם. החברה זכתה בעשרות פרסי עיצוב ולרשותה 50 פטנטים רשומים. הפחים עשויים מפלדת-אלחלד עבה עם הברשה להפחתת סימני האצבעות או בצביעה בתנור, מצוידים בדוושה לרגל (ללא צורך במגע יד), בבוכנה לטריקה איטית ושקטה של המכסה (הבוכנות עמידות ל-100,000 לחיצות) ובבולמי תזוזה בתחתית. פחי הדוושה של EKO מגיעים עם פח פנימי מפלסטיק עבה וקשיח. לחלק מהפחים יש פונקציות נוספות בזכות פטנטים שונים, כגון: מנגנון שמאפשר לפח להישאר פתוח אם לדוגמה מתחשק לכם לקלף ירק היישר לאשפה, מתקן פחם לספיחת ריחות רעים ושושנה בפח הפנימי שמהדקת את השקית לשמירה על מראה נקי.

שפן Chef'n

ב- Chef’n האמריקאית מעצבים גאדג’טים מהנים וחדשניים שמאפשרים חוויות מטבח מרגשות. המוצרים מאופיינים בפשטות, קלות הפעלה ובפונקציונליות. במוצרי החברה ניתן למצוא מטחנות פלפל ומלח, מסחטות לימון ותפוח ידניות ועוד.

פוד אפיל Food Appeal

חברת פוד אפיל מתמחה בכלי מטבח והגשה מגוונים ואיכותיים . בחברה משקיעים ידע, ניסיון ומקצועיות בייצור הכלים החל משלב בחירת החומרים האיכותיים, הבריאים והמתקדמים ביותר ועד לעיצוב המוקפד והמדויק של הכלים ברמה הגבוהה ביותר. טכנולגיית הכלים של food appeal צועדת יחד עם החידושים האחרונים בעולם הבישול, ומותאמת לחיים המודרניים של בישול בריא.