פותחן Can-Do עם ידית לבן אפור JOSEPH JOSEPH ג’וזף ג’וזף

84.00

מחיר לויזון מרקט

המלאי אזל

פותחן בעל ידית לאחיזה נוחה ולפתיחה קלה ויעילה יותר מהפותחן הסטנדרטי. בעת הצמדת הפותחן למכסה יש לסובב את הפותחן. המכסה משתחרר בלחיצה קלה. לאחר מכן יש למשוך את המכסה בעזרת הוו המוצמד לקצה הידית.

חומר: פלדת אל-חלד, פלסטיק BPA free 100%
מידות: 6X18 ס”מ.

מידע נוסף

מותג

JOSEPH JOSEPH

מוצרים נוספים

בודום Bodum

מותג על שנוסד בנדמרק בשנת 1944. מוצרי בודום נמכרים במדינות רבות בעולם. מתחילת דרכם ועד היום בודום מייצרים את המוצרים הפונקציונאליים ביותר למטבח תוך שימת דגש על איכות ללא פשרות, כאשר ההתמחות הבולטת של המותג הוא עולם הקפה והתה. החברה שמה דגש על עיצוב ופונקציונליות תוך שמירה על עקרונות של קיימות. עם השנים מגוון המוצרים גדל והתרחב לתחום חליטות תה ואביזרים משלימים למטבח.

אקו EKO

חברת EKO יצרנית הנירוסטה משווקת את מוצריה במעל ל100 מדינות ברחבי העולם. החברה זכתה בעשרות פרסי עיצוב ולרשותה 50 פטנטים רשומים. הפחים עשויים מפלדת-אלחלד עבה עם הברשה להפחתת סימני האצבעות או בצביעה בתנור, מצוידים בדוושה לרגל (ללא צורך במגע יד), בבוכנה לטריקה איטית ושקטה של המכסה (הבוכנות עמידות ל-100,000 לחיצות) ובבולמי תזוזה בתחתית. פחי הדוושה של EKO מגיעים עם פח פנימי מפלסטיק עבה וקשיח. לחלק מהפחים יש פונקציות נוספות בזכות פטנטים שונים, כגון: מנגנון שמאפשר לפח להישאר פתוח אם לדוגמה מתחשק לכם לקלף ירק היישר לאשפה, מתקן פחם לספיחת ריחות רעים ושושנה בפח הפנימי שמהדקת את השקית לשמירה על מראה נקי.

שפן Chef'n

ב- Chef’n האמריקאית מעצבים גאדג’טים מהנים וחדשניים שמאפשרים חוויות מטבח מרגשות. המוצרים מאופיינים בפשטות, קלות הפעלה ובפונקציונליות. במוצרי החברה ניתן למצוא מטחנות פלפל ומלח, מסחטות לימון ותפוח ידניות ועוד.

פוד אפיל Food Appeal

חברת פוד אפיל מתמחה בכלי מטבח והגשה מגוונים ואיכותיים . בחברה משקיעים ידע, ניסיון ומקצועיות בייצור הכלים החל משלב בחירת החומרים האיכותיים, הבריאים והמתקדמים ביותר ועד לעיצוב המוקפד והמדויק של הכלים ברמה הגבוהה ביותר. טכנולגיית הכלים של food appeal צועדת יחד עם החידושים האחרונים בעולם הבישול, ומותאמת לחיים המודרניים של בישול בריא.